ביטול עסקה

  1. מדינות ביטול עסקה והחזרות
    • כל לקוחה רשאית לבטל עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א -1981 והתקנות מכוחו (להלן: "החוק").
    • במידה והלקוחה מעוניינת בביטול עסקה עליה ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שירות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-17:00 בטלפון 03-6007070.
    • לקוחה רשאית לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. הלקוחה תהיה רשאית להחזיר את המוצרים באמצעות איסוף המוצר ממען הלקוחה בתיאום מראש על ידי חברת שילוח חיצונית מטעם החברה, ובמקרה זה הלקוחה תישא בעלות דמי המשלוח.
    • לא יינתן החזר כספי בסניפי הרשת בגין פריטים שנרכשו באתר. ניתן לקבל זיכוי בגין פריטים שנרכשו באתר באחד מסניפי הרשת לצורך רכישת פריט אחר באותה חנות בה ניתן הזיכוי או להחליף הפריט בחנות בשיטת "פריט כנגד פריט" בלבד. במידה והלקוחה מעוניינת בהחזרת פריט שנרכש באתר ובקבלת זיכוי כספי בגינו יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של האתר בטלפון 03-6007070 .
    • על אף האמור לעיל ובהתאם לחוק, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוחה כאמור (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוחה שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, לפי העניין.
    • במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוחה, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, ובניכוי דמי משלוח בגין החזרת המוצר (ובלבד שהמוצר שהוחזר נמצא תקין וללא כל פגם).
    • אין בזכותה של הלקוחה לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוחה, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. משכך לקוחות המבקשות לבטל עסקה מתבקשות להחזיר מוצר שלא נעשה בו שימוש וכשהוא ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, עם התווית ובאריזתו המקורית
    • החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק ובהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה. החזר כספי לכרטיס האשראי יוחזר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים/התשלומים של חברת האשראי. ככל שהלקוחה שילמה דמי משלוח, סכום זה לא יוחזר עם ביטול העסקה.
    • ביטול ההזמנה לפני אריזת המוצר או המוצרים ללקוחה (לפני יציאתם ממחסני האתר) לא יגרור חיוב נוסף, והאתר יחזיר ללקוחה את הסכומים ששילמה בגין העסקה.
    • ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשרו על מוצרים שהוחזרו באריזתם המקורית, לא נפגמו (המוצר ו/או האריזה) ושלא נעשה בהם כל שימוש.
    • הזכות לביטול העסקה לא תחול על מוצרים המפורטים בחוק ובין השאר, במקרים הבאים: א. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן עקב ההזמנה; ב. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
    • מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים). לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מתנות.
    • בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
    • החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
    • כביסה ביד בלבד. במידה ויעשה שימוש בכל צורת כביסה אחרת האחראיות תהיה בידי הלקוח בלבד .
    • המשתמשת תבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ותודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר.
    • בהתאם להנחיות משרד הבריאות פריטי הלבשה תחתונה בגדי ים ותכשיטים – ניתנים להחזרה/ החלפה רק בהתאם להוראות הדין.
    • פריטים מקטגוריית ביוטי (איפור, טיפוח, מוצרי איפור) ניתנים להחזרה כשהם סגורים באריזתם המקורית בלבד, ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש. לקים אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
    • במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו למזמינה בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי המזמינה בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהמזמינה. הלקוחה תודיע על כך לחברה בכתב, תבוצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר.
    • החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי כספי שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה או שיינתן כקרדיט לחשבון המשתמשת לרכישה באתר, בהתאם לבחירת המשתמשת במסגרת הליך ביטול העסקה. על אף האמור לעיל, משתמשת אשר ביצעה עסקה לרכישת מוצר באתר ושילמה באמצעות כרטיס "דיירקט", אשר ביקשה לבטל את העסקה והיא זכאית לכך בהתאם לתקנון זה, תזוכה בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר אשר תמסור לחברה לצורך כך ויהיה מקובל על החברה (למשל, פייפאל), יש לקחת בחשבון שזמן הזיכוי עלול להתארך. כמו כן, ניתן לבקש באופן מפורש לקבל קרדיט לרכישה באתר חלף ההחזר הכספי.